AKHIRNYA MAHFUZ BEAN JUMPA "TELUR" SENDIRI!!!

Mungkin Si Mahfuz Bean ni dah jumpa 'telur' dia sendiri apabila akhirnya dia berani ambik tindakan untuk tinggalkan PAS yang selama ini dihina dan dikutuk secara terang - terangan.

Atau mungkin, Si Mahfuz Bean tu dah jumpa dahan baru untuk berpaut sebelum tibanya Pilihan Raya Umum yang akan datang. Tapi soalnya, siapa yang sanggup kutip Si Mahfuz Bean ni?

Adakah PAN sanggup menjadi 'Pengutip Sampah' PAS memandangkan parti itu sarat dengan pemimpin - pemimpin yang telah mengkhianati parti itu sejak mengikut telunjuk DAPigs?

Atau, adakah DAPigs sendiri membuka pintu mereka untuk menerima kehadiran Si Mahfuz Bean sebagai Boneka Melayu yang boleh dipergunakan dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang?

Kemungkinan besar, Si Mahfuz Bean ni telah mendapat platform dari parti yang diterajui oleh Tun Mahathir walaupun dia pernah memaki hamun Pengerusi PPBM itu secara terbuka.

Walau apa parti sekali pun yang sanggup mengutip Si Mahfuz Bean ni untuk bertanding bagi pihak mereka, kita ucapkan selamat maju jaya kepada Ahli Parlimen Pokok Sena itu.

Setidak - tidaknya, Si Mahfuz Bean tu akhirnya mempunyai keberanian untuk mengambil tindakan yang sewajarnya. Seperti kata Naib Presiden PAS, Si Mahfuz Bean tu berjaya membuktikan bahawa dirinya bukan Pondan Siam yang Kecut Buah Kerandutnya!!!

Subscribe to receive free email updates: