KARTEL AZMIN DAH MULA "PANIK"!!!

Tidak sampai 1 jam dinaikkan di Facebook butiran pendedahan mengenai jenayah Sindiket Pasir yang dikaitkan dengan Kartel Azmin Ali, mereka yang terlibat mula menggelupor tak tentu arah.

Dan tidak sampai 24 jam dinaikkan butiran pendedahan mengenai akaun bank, milikan saham, milikan hartanah dan harta Si Azmin Ali, akaun Facebook Chagibard telah dibekukan.

Tambah mengharukan lagi keadaan, posting berkaitan dengan pendedahan tersebut telah dipadam. Kemungkinan besar, perkara tersebut juga ada kaitan dengan Kartel Si Azmin Ali tu juga.

Tindakan itu secara tidak lansung menunjukkan betapa panik mereka yang terdiri dari kalangan puak kartel Si Azmin ini berikutan pendedahan yang telah dibuat oleh Si Chagubard.

Ini belum berkuasa sudah ingin menyekat media, bayangkan jika mereka ini menguasai kerajaan sepenuhnya, sudah pasti yang mendedahkan korupsi seumpama ini akan ditahan dibawah akta ISA.

Bukan satu rahsia bahawa dibawah kartel Azmin wujud kumpulan cybertrooper yang berbayar dan setiap orang dari mereka turut mengendalikan berpuluh akaun Facebook palsu.

Kemungkinan mereka inilah yang menggunakan ratusan akaun membuat aduan kepada pengurusan Facebook sehingga akaun Si Chagubard itu dibeku dan pendedahan tersebut dipadamkan.

Nampak gayanya PKR kini sudah semakin terdesak sehingga terpakasa menggunakan taktik sedemikian untuk menutup kesalahan yang dilakukan oleh pemimpin - pemimpin atasan mereka.

Tapi apa yang lebih memalukan ialah apabila mereka siap anjur himpunan bagi menolak amalan Politik Kotor sedangkan dalam masa yang sama, mereka juga yang menggunakan taktik seumpama itu menjaga kepentingan Politik Peribadi diri sendiri!!!

Subscribe to receive free email updates: