DAPigs LEBIH AWAL MENIPU RAKYAT!!!

Rentetan dari rengekkan yang diluahkan oleh calon DAPigs bagi DUN Ketari semalam yang mendakwa kononnya SPR cuba menipu pendaftaran calon BN, namun ianya sedikit pun tidak menjejaskan keadaan.


Calon DAPigs itu ternyata hanya cuba mencipta persepsi buruk terhadap SPR dan mewujudkan provokasi yang tak tentu arah kerana mereka TAKUT KALAH dalam Pilihan Raya kali ini.


Realitinya, rakyat tidaklah sebodoh seperti mana yang mereka sangkakan. Sebaliknya, rakyat Malaysia sendiri sudah sedia maklum bahawa DAPigs lebih awal cuba untuk menipu rakyat.


Perkara itu bukan dinyatakan oleh penyokong Barisan Nasional. Tetapi diakui sendiri oleh pengikut DAPigs yang ternyata kecewa apabila pucuk pimpinan parti itu bersetuju untuk menggunakan logo PKR.


Rata - rata ahli DAPigs meluahkan rasa kecewa itu dengan menyifatkan tindakan itu hanya akan merugikan parti apabila ianya akan menyebabkan kekeliruan berlaku dikalangan rakyat secara keseluruhan.


Apa yang jelas, tindakan DAPigs yang cuba berselindung disebalik logo PKR itu hanya sekadar untuk menyembunyikan agenda Politik Chauvanist mereka yang tidak pernah berubah.


Kalau sebelum bertanding malah sebelum penamaan calon pun DAPigs berani menipu rakyat dengan menggunakan taktik sedemikian, apatah lagi jika mereka dapat merampas kuasa kelak. Apa lagi penipuan yang akan dilakukan selepas ini!!!

Subscribe to receive free email updates: