BUKU SAYA BUKAN MENTERI MENCERITAKAN DENGAN LENGKAP 35 MINIT YANG TERLALU PANJANG.

Berikutan  dengan pendedahan  kisah 35 Minit  Yang Terlalu Panjang dalam blog ini pada10 April 2018 ,saya telah menerima banyak permohonan untuk mendapatkan buku SAYA BUKAN MENTERI yang mengandungi satu bab yang mencatitkan  fakta lengkap mengenai kejadian itu.

Saya bukanlah penerbit atau penjualnya.Penerbitnya ialah UUM Press Universiti Utara Malaysia dan anda boleh membelinya dari Kinokuniya KLCC KL dan di MPH atau memesan menerusi mereka.

Bagaimanapun oleh kerana telah banyak permintaan dibuat menerusi saya maka saya telah mendapatkannya dari pihak UUM dengan  kadar yang terbatas. Anda boleh memesannya dari saya dengan harga sebuah RM50. Pembayaran boleh dibuat menerusi akaun CIMB : 8002397357. Bayaran pos percuma.Sertakan alamat anda yang lengkap dan no talipon. Tiap buku akan diautografkan oleh saya..

Jangan lupa memaklumkan setelah pembayaran dibuat kepada zainudinmaidin@gmail.com.

Pengedar-pengedar boleh memesan terus dari  UUM Press E-Mel: penerbit@ uum.edu.my or https://ift.tt/2Hu20iJ atau phone 04-928 4795/4829 untuk sebarang pertanyaan.

Inilah cebisan dari Kisah  35 Minit Yang Terlalu Panjang yang disiarkan semula pada 10 April 2018.

PINDAAN PERLEMBAGAAN UTK SELAMATKAN RAKYAT DAN INSTITUSI RAJA
Laporan Akhbar Utusan Malaysia 11 Disember 1992



Subscribe to receive free email updates: